Guest Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Hej alle Jeg har installeret denne formular på min hjemmeside og har positioneret modulet til displayHome. Problemet er bare at formularen bliver lagt som et link i en ydre skal, som man så kan klikke på for at komme til den reelle side. Men jeg vil have min formular på forsiden. Når jeg går ind i Content > Form og kigger står der hvor den kommer til at ligge. Without URL rewriting: /index.php?fc=module&module=bmsForm&controller=default&id_form=1&type=tilmeld-dig-vores-nyhedsbrev With URL rewriting: /forms?id_form=1&type=tilmeld-dig-vores-nyhedsbrev Se vedlagte billeder. Hvad gør jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Har du prøvet at lægge den i en IFRAME Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Hej Torben Nej det har jeg ikke. Faktisk er jeg i tvivl om hvor og hvordan jeg kan arbejde med den, ud over i back office. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Bedste bud er nok at spørge dem du har købt modulet af :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts