Rasmus Th Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Jeg har forgæves prøvet at finde ud af hvilket modul der styrer denne bar (se billede) hedder. Jeg skulle gerne kunne skifte farve på den, samt fjerne/tilføje tekst. Nogen der ligger inde med svaret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumis Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Header.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Th Posted February 19, 2015 Author Share Posted February 19, 2015 Header.tpl Også spørger jeg nok dumt men hvordan ændrer man det? Jeg bruger udelukkende front end til at pille ved tingene, ikke noget kode da jeg ikke er den største haj. Så helst man kunne køre det gennem den ellers udemærkede front end gui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 (edited) Farver rettes i css-filerne som ligger under themet. Teksten kan du rette i oversættelse. Du kan ikke tilføje billeder i dette modul andet end ved at kode dig ud af det i .tpl filen. Dette kan ikke gøres via Back Office - kun ved visse themes, der tillader konfiguration af farver via et modul. Men man kan ikke sætte billeder ind med mindre man hardkoder dem ind eller modulet er beregnet til det. Så der er ikke andre muligheder end FTP og en editor f.eks. notepad++ Edited February 19, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Th Posted February 25, 2015 Author Share Posted February 25, 2015 Okay, tak for info. Jeg tror løsningen i mit tilfælde vil være at købe et tema der passer noget bedre til mit behov uden de store behov for tilpasning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts