Mustafa06 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Hej Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan uploade en fil i min besvareslser i backenden (se vedhæftet). Jeg ved at man kan i ps 1.5, er det noget de har fjernet i ps 1.6? Mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Nop, det kan man ikke - heller ikke i PS 1.5 (i hvert fald ikke i det standard message system der er tilgængeligt under ordredialog med kunder). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Det kan man godt i 1.5 - men det er væk i 1.6, så ja, de må have fjernet det (eller glemt at implementere det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Jeg kører PS 1.5.6.2 - og jeg synes ikke lige jeg kan se, at jeg har nogen file attach mulighed der. Jeg må vist lede lidt mere. Mystisk. Kan den være røget ud allerede i de seneste udgaver af 1.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Mine shops er også 1.5.6.2 og jeg kan :-) Ikke at jeg bruger det til noget, eller har brugt det...Har du ikke en gennemse funktion på kundehenvendelserne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafa06 Posted February 20, 2015 Author Share Posted February 20, 2015 Nej, jeg ar også 2 shop en på 1.5.x.x og i den er der en "gennemse funktion". men på den anden som er 1.6.x.x er den der ikke. Og jeg har prøvet at installere en frisk installation med den seneste, og på den er den der heller ikke. Den må være glemt som PrestaShop Fanatic siger. Mange tak for jeres svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Mine shops er også 1.5.6.2 og jeg kan :-) Ikke at jeg bruger det til noget, eller har brugt det...Har du ikke en gennemse funktion på kundehenvendelserne? Jo, du har ret. Der er faktisk en file attach i kundehenvendelser i version 1.5.6.2. Sjovt nok er der ikke en attache mulighed hvis man bruger svar funktionen i ordrebehandlingen, og det er den jeg normalt bruger - tænkte faktisk slet ikke på at svare kunden gennem kundehenvendelser, da alt hos os typisk kører på henvendelser i forhold til igangværende ordre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts