Ampere Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 HejFinns det någon lösning på detta, någon modul kanske?Om jag bestämmer att jag skall ha 3st varor hemma och säljer 1 så skall 1st sådan produkt hamna i någon lista där jag sedan snabbt kan lägga en order till min/mina leverantörer när listen blivit en bit? Alltså en slags inköpshanterare.Hur gör ni för att hålla koll på när och hur många varor ni skall beställa, ni sitter väl inte och kollar manuellt? (funkar ioförsig ifall man har ett fåtal produkter)MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Det har nämnts i Modules & Dev-forumet. Jag vill också gärna ha nåt sådant.../Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampere Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Tack för svaret, har du lust o länka till det/dom inläggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Hittar det inte nu, men det var inte en lösning, utan även det en förfrågan om något sådant finns/Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampere Posted January 24, 2010 Author Share Posted January 24, 2010 Ok, tack för din tid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts