TDB Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 please can i've feedback of my store www.trendyjuweeltjes.nl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 Error's: - Ik zie 2 maal een groot vraagteken vanwege missende afbeeldingen? (http://www.trendyjuweeltjes.nl/nl/zilveren-ringen/12-montebello-ringen-arianne.html) Advies: - Misschien een header bovenaan de winkel met daar wat foto's van sieraden. - De tekst over de subgroep "952 zilver is zeer slecht te lezen, misschien een donkerder tekst kleur gebruiken ? http://www.trendyjuweeltjes.nl/nl/15-zilveren-ringen - Schakel Productvergelijking uit als je deze niet gebruikt, afbeeldingen vergelijken hoeft niet speciaal op een aparte pagina. tenzij je van plan bent om kenmerken toe te voegen om te vergelijken Voor de rest ziet het er al zeer goed uit een score van 6,5/10 wat mij betreft, afbeeldingen die niet gevonden worden is zeer onprofessioneel, doe er gauw iets aan. Als ik wat meer tijd heb zal ik nog eens verder zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrs Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 The woman Ringen met zirkonia is beautiful but: - You could place the menu in the center, - the column "Zilveren sieraden en horloges" is too long compared too the two other columns. - you have twice Facebook: in the first column and afer "volg ons". It is too much. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christiaan_01 Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Waarom een .nl webshop als je in BE woont? Ik mis verder een beetje 'professionaliteit', in bv. de USP's bovenaan, de headerachtergrond, etc. Als ik op de hoofdbanner klik (VERLOVINGSRINGEN BESTE PRIJS!), gebeurt er niks. Productfoto's zijn zeer mooi, maar die heb je waarschijnlijk niet zelf gemaakt? In ieder geval succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts