Saray Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Hej alla gladaOm ni går in på sidan sidan hittar ni härså kommer ni se att jag försökt lägga upp en produkt men bilden kommer inte med sen när jag ska klicka och gå in på produkten så kommer jag till en denna sida existerar inte sida.Om ni kikar i adressfältet så ser ni att den försöker gå in på ....orhair.eu/styling/2-disp-core-drops-75ml.htmlTittar ni på styling delen i url:en så ser ni att det finns inget ID med kategorin styling har ID nr 10Har ni någon lösning på mitt problem eller behöver ni mer info säg till.Har försökt hitta en lösning men jag är blind:PMvh Diyar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Prova att stänga av URL-omskrivningen. Funkar det då, så vet du vad som strular i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saray Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Jo nu funkar det det tack för hjälpen=)Nu till en följdfråga varför kan jag inte använda omskrivningar vill ju ha det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Hur ser omskrivningsreglerna ut i .htaccess-filen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saray Posted January 22, 2010 Author Share Posted January 22, 2010 det var problem i .htacces=)Nu är det fixat tack för hjälpen patrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Så lite så, hade bara turen att peka i rätt riktning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts