PaulNLD Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 (edited) Hallo allemaal, Ik wil wat aanpassingen doen aan de homeslider (wat afbeeldingen aanpassen) nu kom ik er achter dat ik bij module alleen voor installeren kan kiezen niet voor aanpassen. Als ik op installeren klik geeft prestashop aan dat de module al geïnstalleerd is. Hoe krijg ik het weer actief in de backend ?? Edited February 14, 2015 by PaulNLD (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Allereerst zou ik even bij configuratie kijken : In je BO -> Ga naar GEAVANCEERDE INSTELLINGEN ---> CONFIGURATIE-INFORMATIE Dan kijk bij : CONTROLEER UW CONFIGURATIE Staat hier OK ? : of zie je : Verplichte parameters Repareer aub de volgende fout(en) met daaronder een lijst met fouten ? indien er niks bijzonders aangegeven wordt kan je het volgende eens proberen: 1) De module uitschakelen 2) De module de-instaleren 3) de module weer installeren Werkt het niet dan het volgende : 1) De module uitschakelen 2) De module de-instaleren 3) De module via ftp downloaden (ivm de geinstalleerde taal 4) De module via ftp verwijderen 5) De module uit een verse download van prestashop weer uploaden (denk hierbij er ook aan dat je de map met nl.php erin upload 6) De module in je BO installeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaulNLD Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Thanks voor de snelle reactie. Probleem is dat uitschakelen niet als optie wordt aangegeven alleen installeren/verwijderen Kan ik hem verwijderen en uit een verse prestashop weer kopiëren en installeren gaat dat goed ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 ja , dan gewoon verwijderen maak eerst een complete backup van je database en bestanden ( dit moet je altijd doen als je wat aan de shop veranderd / wijzigt ) stond er bij configuratie geen melding ? je kan eventueel voor je het verwijderd , de debug aanzetten kijken of je een foutmelding krijgt maar naar mijn gevoel zit er iets niet goed met die module -> database Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaulNLD Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Dank je voor de tip ga ik proberen. Nee geen enkele fout. Ik dacht misschien in de database een 0 op 1 zetten wel zou werken maar dat kan ik niet vinden dus zal ik eerst de debug proberen en anders verwijderen en herinstalleren. Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaulNLD Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Het is opgelost, hoe raar kan het zijn. Ik ga naar Geavanceerde parameters -> prestaties ik zet de Schakel alle overtreffingen uit uit en weer aan en plots werkt het wel weer Raar maar waar Bedankt voor de snelle reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 idd wat vaag met deze instelling zet je de overrides mee aan en uit dat dit dan een reset van een fout geeft is zelfs nieuw voor mij haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts