John60 Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 (edited) Hejsa, - PS 1.6.0.11 - Std. tema - www.forzabikes.dk Problem: Jeg får et billede blandet ind i min varekategoritekst i en underkategori. (se PS-Issue-005) Jeg vil gerne have at man kan vælge en underkategori når man klikker på billedet som vist i PS-Issue-004 Men når man klikker på et af disse billeder så fremkommer godt nok kategorien, men beskrivelsen bliver overdækket af kategoribilledet. (se PS-Issue-005) Jeg har prøvet med og uden miniaturebillede, men det hjælper mig ikke. Se PS-Issue-006 for min aktuelle indstilling. Er der en lys sjæl der kan hjælpe mig med det ? Edited February 17, 2015 by John60 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Det er fordi billedet bruges som baggrundsbillede. Du kan ændre i temaet eller finde et billede, der egner sig som baggrundsbillede. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Hej, - OK - det er for mig at se, det samme billede der bliver brugt som kategoribillede der bliver indblandet i kategoriteksten ! Er det svært at ændre i temaet, så billedet forsvinder i varekategoriteksten ? Og hvis ikke, hvordan gør jeg så det ? /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John60 Posted February 17, 2015 Author Share Posted February 17, 2015 Hejsa, - Jeg har fået løst mit problem, men nok ikke helt efter bogen. 1 - Jeg oprettede et tomt billede i størrelsen 870x217px (jeg valgte en farve som i hovedgruppeteksten) 2 - BO > Kategori > Underkategori: Jeg indsatte et billede i miniature afsnittet (det samme som gruppebilledet) 3 - Herefter slettede jeg miniature billedet - og WUPTI - så står teksten pludselig som den skal. Hvorfor at PS opfører sig sådan - det ved jeg ikke - men det virker. /John60 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts