eitel Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Hejsa, Jeg har et projekt, hvor jeg er i gang med, at skulle opgradere en fungerende PS v. 1.4.7.3 til nyeste version (1.6.0.11). Jeg har sat begge op, på min localhost via MAMP I den aktuelle version, er der (default) installeret så mange sprog, at "dansk" er blevet tildelt et ID=6 I den nyeste version, er der kun (default) installeret 2 sprog; og "dansk" har derfor ID=2 Dette giver et - naturligt - misforhold, i forhold til, at flytte kategorier, produkter, cms-artikler etc., fra den gamle, til den nye opsætning. Jeg har prøvet "1-click-upgrade" (eller hvad den nu hedder), og for en stor del, er overførslen også lavet, med held - men langt fra alt er, som det skal - og bør - være. Det skal siges, at jeg tidligere,- hovedsagligt - har befundet mig, i osCommerce-universet. Enhver assistance, vil være vel modtaget, og værdsat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Hvis du opgraderer korrekt, skal du ikke tage stilling til diverse ID'er. Jeg undrer mig over, at du skriver, at du skal flytte ting? Det er ikke sådan en opgradering normalt laves. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eitel Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 (edited) Det har du ret i - det er ikke standard-procedure, men der er opstået forskellige glitches i den foretagne opgradering, (på localhost) som gør, at en manuel opdatering, kan være, at foretrække. Nogle af disse, hænger sammen med den måde, man har valgt, at opsætte / indstille shoppen på, da den i sin tid, blev sat op. Tak for din respons Edited February 13, 2015 by eitel (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts