[email protected] Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Hallo, Heb voor vezending in Belgie verschillende carriers die werken op het gewicht van de aankoop. Deze werken perfect. Ik wil nu echter gratis vervoer voorzien voor aankopen hoger dan 50€ in Belgie. Ik heb dus een carrier bijgevoegd met als parameter ingesteld op prijs >= 50 en <1000 dat er 0€ aangerekende wordt voor het vervoer. Als ik echter een verkoop doe van bv 10 € staat deze gratis vervoer er ook tussen. Graag hulp ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 (edited) Je kunt bij shipping -> Afhandeling -> Gratis verzenden start vanaf: ingeven vanaf welk bedrag de verzendkosten gratis zijn. Edited February 13, 2015 by hennyw (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Heb ik gedaan , zelfs voor bedragen bij minder dan 50 € geeft hij free shipping aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 heb je die parameter weggehaald die je had toegevoegd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Hallo, Bedoeling is dat er gratis vervoer is vanaf 50 €. Ik heb een nieuwe carrier gemaakt voor Belgie met als parameter aankoop >= 50€ free shipping. De free shipping is echter ook zichtbaar bij aankopen van minder dan 50 € Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 probeer eens bij vervoerders het volgende : bij de vervoerder welke gratis boven €50 is in stap 2 Afwijkende gedrag : vervoerder deactiveren dan even testen eventueel dit bij alle vervoerders doen als het bv gratis is en de andere vervoerders welke betaald moeten worden toch tevoorschijn komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts