Prestafan1234 Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 Hvis du kan leve med restriktionerne, så ja: Restrictions:- export file size is limited by available PHP memory- free version does not support CRON- free version does not support variants Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Har efter længer tids søgen købt dette modul.. Meeen kunne da være lækker med en manual/ how to do list. Skal have opsat patner ads. Men er ikke lige helt inde i det. /Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Kan ikke lige huske, hvad jeg satte op med dette modul, men tjek om der ikke er en vejledning med, hvis du pakker modulfiler ud - og ellers prøv at kontakte udvikler for dokumentation :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 30, 2016 Author Share Posted March 30, 2016 Jeg har opdateret scriptet, så det nu virker med PrestaShop 1.6. Jeg bruger selv scriptet til PriceRunner og Partner-ads. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 16, 2016 Share Posted April 16, 2016 Jeg kan ikke få det til at fungere. Er det muligt at få en lille guide der er skåret lidt ud i pap. Det der password der skal skiftes. Er det ikke det der i filen står som: goforit Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 18, 2016 Author Share Posted April 18, 2016 Jo, og så skal du angive adgangskoden i URL'en. F.eks: http://www.prestashop.com/xmlexport.php?passwd=goforit Mvh. Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Det eneste jeg kan få frem er : <products></products> bruger prestashop: 1.6.0.13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Har fået det til at virke nu :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 (edited) Det sagde jeg lidt for hurtig Den laver en fejl på billeder. Den skriver url'en til image som: <imageUrl>http://webadresse.dkwebadresse.dk/1645-large/oppusteligt-olkrus.jpg</imageUrl> Den skriver webadressen 2 gange Edited April 19, 2016 by micki77 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 19, 2016 Author Share Posted April 19, 2016 Ja, der var noget galt. Det er fikset nu. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Jeg har stadig problemer med billederne. Den vælger en billedesti der ikke findes: webadresse.dk/1645-large/oppusteligt-olkrus.jpg Dette link burde i stedet hedde: webadresse.dk/1645-large_default/oppusteligt-olkrus.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 Har fikset det ved at ændre lidt i koden :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 21, 2016 Author Share Posted April 21, 2016 Vil du fortælle, hvad du har ændret? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Jeg ændrede: $product['id_product'].'-'.$cover['id_image'], 'large' til : $product['id_product'].'-'.$cover['id_image'], 'large_default' Derefter viste den den rigtige url i xml filen og billederne kunne vises i browser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts