fitbody Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Jeg har lavet et eller andet forkert, når jeg prøver at bestille står der " Der er ingen fragtmand tilgængelig, som vil leverer til denne adresse! " nogle som ved hvad jeg skal gøre? Jeg vil have en fast fragtpris på 65. kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beridox Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 hejsahar du prøvet det her ?? det hjalp mig.http://www.prestashop.com/forums/viewthread/37000/dansk/lst_fragt_driller_MVH Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Jeg vil gerne have en fast fragtpris nogle som ved hvordan man gør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Mondo Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Tryk på shipping og gå ned til gebyr. der skriver du 65 ud for europe Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 virker stadig ikke du kan evt prøve på www.fitbody.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Mondo Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Prøv at lav en ny fragtmand og lav price ranges og weight range til den. den test bruger du laver skal jo være i det land fragt kan levere i. og så husk til sidst at angive gebyr pris under shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 det virker stadigvæk ikke , nogle som evt. vil logge ind og prøve? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Mit fragt modul virker stadig ikke , Er der overhovedet intet hjælp at hente? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Send mig en PM med dine login-oplysninger, så kigger jeg på det./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts