Viggo Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Da jeg startede indtastning i min shop fik jeg ikke først slettet de varer, kategorier mv. som der står standard fra starten. Jeg troede , at jeg havde fået det hele slettet, men når jeg holder courseren over første kategori i Topmenuen, så underkategorierne bliver vist, dukker der et billede op med sko og design (og det sælger jeg ikke). Hvor søren sletter/ændrer jeg dette billede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Du kan slette de filer, der svarer til kategoriens nummer i img/c. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 10, 2015 Author Share Posted February 10, 2015 -og væk er de. Tak for det. Men nu er der to spørgsmålstegn tilbage. Hvordan fjerner jeg dem, eller sætter nye billeder ind i stedet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Standard theme eller købt theme? Hvilken shopversion? Link til shop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 standard tema - http://pizzaovn.dk/prestashop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Jeg får ikke vist spørgsmålstegn eller billede? Måske ser du blot en cachet version af menuen. Prøv CTRL+F5 (på PC) for at genindlæse siden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts