Kim Mondo Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Hej presta shoppersJeg har noget tid arbejdet med at få min shop op at køre og er nu kommet til test of finish før produkterne skal ind men er der stødt ind i et problem.Når jeg prøver at gennemføre en ordre og kommer til betalingen enten med check, bankoverførsel eller paypal (det går så helt galt) skiver den bare en sætning i toppen og man kommer ikke til siden med bank oplysninger eller noget og ordren bliver heller ikke registreret. nogen der kan hjælpe?sætningen der er:customers/impresa.dk/impresa.dk/httpd.www/modules/tm4b/mails/dk/sms_new_order.txtprøv evt. at afgive en ordre på hjemmesiden http://www.impresa.dk. jeg har lige åbnet den så det kan prøves. der er lige to test vare i TILBUD's menuen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Hej Kim.Du har så godt som givet svaret selv. Du har installeret modulet tm4b, og du mangler at oprette en fil med en dansk oversættelse. Kan du overhovedet bruge denne service fra Danmark?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Mondo Posted January 12, 2010 Author Share Posted January 12, 2010 ja det ved jeg så ikke helt. men altså jeg kan inde fra kontrol panelet sende en test sms men skal da vende tilbage til dig hvis du gerne vil vide om det kan køre Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Jeg har ikke selv prøvet det, da jeg nærmest tog for givet, at det ikke ville virke i Danmark.Fik du din betaling til at virke?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Mondo Posted January 12, 2010 Author Share Posted January 12, 2010 Ja delvist har lavet mappen og oversættelsen, og det virker faktisk fint og jeg får nu en sms med lidt data omkring hver ordre der bliver givet (lidt cool) men når den så kommer til den sidste side. skiver den ikke dato ved "Din ordre den"Din ordre den Impresa.dk er færdig. Send os en bank overførelse med: - et beløb på KR.657,50 - til konto ejeren af Impresa v/Kim Mondo - med disse detaljer Nykredit bankreg nr: 8117Konto nr: 0000238117 - til denne bank Nykredit Odense - Husk at anføre dit ordre nummer # 6 i titlen på din bank overførelse En e-mail er blevet sendt til dig med denne information Din ordre vil blive sendt så snart vi modtager din betaling. For spørgsmål eller yderligere oplysninger, kontakt venligst vores kunde support. Tilbage til ordre Kurv Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Prøv med nogle andre sprogfiler. Jeg har tidligere lagt nogle her i forummet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts