Friskfyr32 Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Jeg skal have lagt et EAN betalings ikon op sammen med ikoner fra E-Pay så kunder kan se på forsiden at vi også håndterer EAN betalinger. Når jeg i backoffice kikker på moduls - Blocks - betalingsikoner kan jeg kun se dette (Se vedh. billede) Hvordan får jeg lagt det nye ikon ind - sammen med de andre der er der i forvejen? /FriskFyr32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumis Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Find ud af hvor billedet er placeret (højreklik og vis billede) og overskriv det med dit nye billede via. ftp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friskfyr32 Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 Billedet ligger her: https://d25dqh6gpkyuw6.cloudfront.net/paymentlogos/external/6.png (Eksternt sted) - Indsat af min gateway udbyder (E-Pay) som har sat det automatisk ind for mig. Hvor er det i backoffice jeg redigerer forsiden? Eks. hvor er det jeg redigerer hvad der er element nr. 1, 2, 3 i højre side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Friskfyr32 Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 Jeg kan se at E-Pay kort icons ligger i: Moduler - Positioner - Right colum Block. Hvordan kan jeg tilføje en blopk mere til Right Colum Block? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Lumis har givet dig løsningen. Det kan ikke rettes via backoffice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts