celina1982 Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Hej Min webshop www.almodas.dk er gået nede fra den ene dag til den anden. Jeg har slet ikke lavet ændringer i systemet, så det er meget underligt. Jeg har prestashop 1.5...Jeg kan hellere ikke logge på admin side Jeg får denne error message: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator at [email protected] to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Jeg har været i kontakt med meebox, og ifølge error log er der problem med blowfish.php. De kan desværre ikke hjælpe mig. [04-Feb-2015 16:26:27 Europe/Copenhagen] PHP Fatal error: Cannot redeclare class BlowfishCore in /home/.../public_html/.../classes/Blowfish.php on line 31 Er der nogen der kan hjælpe, for jeg er på bar bund nu? Hvad er der galt? :-( mvh Huda blowfish.php 27 define('PS_UNPACK_NATIVE', 1); 28 define('PS_UNPACK_MODIFIED', 2); 29 30class BlowfishCore extends Crypt_Blowfish 31{ function encrypt($plaintext) { if (($length = strlen($plaintext)) >= 1048576) return false; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Et eller andet må der jo være ændret. Kan du ikke blot indlæse backup - evt. med Meebox' hjælp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted February 8, 2015 Author Share Posted February 8, 2015 Hej prestafan :-) Ved ikke rigtig, jeg har ikke ændret noget selv... Hmmm ... Jeg har igår spurgt meebox, om de kunne indlæse backup.. Men der er ikke rigtig sket noget endnu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Nogle der har lyst til at kigge på problemet, og giv mig pris på hvor meget det koster at få det ordnet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Send mig en PM, så kan jeg kigge på det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 hej kjeld, pm er sendt til dig :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts