MichaelH Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Jeg er nu gået i gang med at fylde min nye webshop med produkter, men af en eller anden grund bliber fotos trykket eller strukket til at fylde hele rammen. Det gjorde de ikke i starten med de første produkter, men efter at have arbejdet med et andet problem med nogle moduler, så gør den det. Har også på et tidspunkt haft problemer med sorte rammer i mine fotos, hvor den erstattede hvidt med sort. Måske har det noget med løsningen af dette problem at gøre.Ville foretrække at den genererede thumbs ud fra enten højde eller bredde og beholdt proportionerne. Men hvordan får jeg den til det?På forhånd tak for hjælpenMichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Måske du er kommet til at ændre en setting under Opsætning->Varer->Billede genereret af. Den skal stå til "auto"./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelH Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Det har jeg sjovt nok lige været inde og tjekke op på og det står til Auto. Har faktisk i desperation prøvet de andre indstillinger også, men er tilbage ved auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelH Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Indsætter lige et hurtigt screendump, hvor det er tydeligt at det ene billede er trykket i forhold til det lille foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessellund Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 mon ikke der er fast størrelse på billedet i html eller css.Jeg tror det er temaet du skal have fat i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts