fitbody Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Jeg har været inde i paypal og fået aktiveret bruger og alt ting.Men når jeg prøver at lave en test betaling via min hjemeside siger den at man skal logge ind i sandbox som kunde?Når jeg tester andres paypal kommer den direkte til betalingssidenNogle som ved hvad jeg har gjort galt? Jeg kan desuden ikke bruge Paypal api da one.com ikke understøtter ssl Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 10, 2010 Author Share Posted January 10, 2010 er der virkelig ingen som kan hjælpe mig med at sætte det op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Der var ingen grund til at oprette en ny tråd, så jeg har sammenlagt dine 2 tråde.Jeg har lige prøvet at oprette en webshop hos one.com med PayPal API. Det lader til at virke fint. Prøv at gøre som der står under opsætningen af modulet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 12, 2010 Author Share Posted January 12, 2010 Mit virker stadig ikke. Skal jeg aktivere- Sandbox mode,- express check out?Har fulgt alle instuktioner Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Jeg har begge sat til "No".Send mig en e-mail, så kan du prøve det på min installation./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
KasperFP Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Der var ingen grund til at oprette en ny tråd, så jeg har sammenlagt dine 2 tråde.Jeg har lige prøvet at oprette en webshop hos one.com med PayPal API. Det lader til at virke fint. Prøv at gøre som der står under opsætningen af modulet./Kjeld Hej Kjeld,Når du skriver PayPal API, er det så den feature der gør at man kan betale via. PayPal direkte på ens shop? Jeg troede nemlig dén feature indtil videre kun er tilgængelig for US og UK og så også koster 100 pund/mnd. Jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl. :-DMvh.Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nej, desværre er det ikke sådan en direkte betaling, som du efterlyser. Men det giver muligheden for en ekspres-betaling, dvs. man springer nogle trin over i betalingen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
youstar Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 er den gratis at benytte sig af ud over transaktionsgeyberene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Ja, jeg har i hvert fald ikke betalt noget for det./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts