fitbody Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 hej alle sammen, jeg har lige fået installeret prestashop på min side, og må erkende at jeg finder det meget forvirret! hvordan ændrer man forsiden? og hvis nogle ved det, hvordan sætter man et nyt template ind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob A Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Hej fitbody,Start med at tage en kopi af prestashop folderen under themes-mappen her kan du ændre ligeså meget du vil.Dog skal du nok kende lidt til CSS.Ellers kan du lægge en ny template ind som du synes om samme sted. Derefter vælge den i som administrator under Preferences fanen, appearance og themes.MvhJacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitbody Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 Har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg laver om på forsiden. skriver tekster osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Prøv at se under:Moduler > Tools > Hjemmesidetekst editor > konfigurer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts