MacRoy Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Hej! Kan inte starta nytt ämne i "Moduler och teman". Detta hände sedan det nya forumet vart klart! Kan ni (Du) fixa detta? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Har skickat PM nu till någon som förhoppningsvis kan fixa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Hej! Tack så mycket Patrik! Bästa hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Hur går det med detta?Skulle gärna vilja fortsätta på ett ämne under Moduler och teman. =) Ha det Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 5, 2015 Author Share Posted February 5, 2015 Har skickat PM nu till någon som förhoppningsvis kan fixa. HejPatrik! Denna eller dessa personer kan inte fixa det!?!? Jag kan fortfarande inte starta några nya ämnen!!! Vore tacksam om du kunde trycka på .. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Gjort ett nytt försök hos en annan moderator, hoppas på snar lösning. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Såg inte den här https://www.prestashop.com/forums/topic/394117-changes-on-the-forums-paid-modules-themes/ förrän precis, men där finns förklaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Hej Patrik! Vilken förklaring då? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Att man stängt avdelningen för nya inlägg och i stället flyttat till en avdelning i engelskspråkiga delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 10, 2015 Author Share Posted February 10, 2015 OK! Så det innebär att jag inte är ensam om detta, utan att alla har drabbats av detta? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Alldeles riktigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Men man vill ju självklart prata/diskutera med sina svenskspråkiga prestashop användare. Kanske om saker och ting som enbart rör Svenska marknaden... Om man startar en tråd i allmän men rör moduler och teman. Stängs disskutionen ner då? MVh Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Nejdå, det är bara att prata på. Man ville ha ett forum där det länkas till moduler, därför flyttade man den delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 14, 2015 Author Share Posted February 14, 2015 Alldeles riktigt! Hej Patrik! Hur fungerar det i så fall för moduler som enbart rör den Svenska marknaden? Som exempel Fraktjakt, som bara kan för närvarande i alla fall bara användas för den Svenska marknaden, och knappas har någon som helst intresse för dom övriga forumen! Bästa hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Som jag tolkar det så kan diskussionen fortsätta i någon av de svenska delarna, men om det finns länkar till modulen, så ska det i stället läggas i den engelska delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 16, 2015 Author Share Posted February 16, 2015 Som jag tolkar det så kan diskussionen fortsätta i någon av de svenska delarna, men om det finns länkar till modulen, så ska det i stället läggas i den engelska delen. För min del så är ju detta omöjligt eftersom jag inte kan göra detta efter uppdateringen till det nya forumet! Det är ju det som är problemet. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 Du kan ju bevisligen starta trådar i denna delen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 17, 2015 Author Share Posted February 17, 2015 Hej Patrik! Det är på moduler och teman som jag inte kan skapa! Jag tror inte det är så lämpligt att diskutera moduler här, eller? Bästa hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Ja, jag förstår det, men moduler och teman har stängts för nya inlägg, det går bara att läsa trådar där, inte skapa nya. Det går fint att diskutera moduler här, dock vill man inte ha en massa inlägg där utvecklare länkar till sina moduler, utan det ska ske i modul-delen i det engelska forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STZ16 Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 (edited) Varför får man ett felmeddelande när man lägger en order "TCPDF ERROR: [image] Unable to get image: /img/tmp/product_mini_57_0.jpg" Hur löser man detta? vill ha som de är nedan en orderbekräftelse nu blir sidan bara vit OrderbekräftelseDin beställning hos My Store är färdig. Vänligen gör en banköverföring på:- Belopp 19kr- till kontoägaren av Jag- med dessa uppgifter Detaljer- till denna bank Bankadress- Glöm inte att infoga din beställnings referens XCUOTKKBN i ämnet för din banköverföring.Ett e-postmeddelande har skickats till dig med denna information.Din beställning kommer att skickas så snart vi mottagit din överföring.Vid eventuella frågor eller för mer information, vänligen kontakta vår Din beställning ID är: #000021 . Din beställning ID har skickats till din e-post. Edited April 12, 2015 by STZ16 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts