jaca754 Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 (edited) Witam, Mam problem, ponieważ od trzech tygodni nie mogę zapisać produktu a mój sklep jest przeciążony - mam jakieś dziwne IP, które co sekundę wchodzi na stronę (sklep prestashop, otomaszyny.pl). Google analytics pokazuje, że ten ruch jest z Rosji. IP zaznaczone na czerwono to fake - jeżeli ktoś wie co może się dziać proszę o pomoc! Edited January 30, 2015 by jaca754 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatak Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 route: 91.240.109.0/24 descr: Prestashop PI block Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca754 Posted January 31, 2015 Author Share Posted January 31, 2015 Dziękuję za odpowiedź. Niestety, ale jestem zielony, więc nie wiem gdzie mam w ogóle to wstawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatak Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 to byla tylko notka wynika z niej, ze to byl robot nalezacy do prestashop - aczkolwiek to jakas nowosc widze Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 szczerze mówiąc to te kilkanaście wejść robota presty nie powinno w żaden sposób spowolnić sklepu Link to comment Share on other sites More sharing options...