debsstore Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik zal wel iets verkeerd doen maar mijn webshop is niet bereikbaar vanuit bijvoorbeeld USA / UK / Ierland... Bij Countries staat alles aan. Kan iemand mij hiermee helpen ? ik draai op dit moment prestashop v 1.6.0.6 webshop: www.debs-store.com groeten, Debbie Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 (edited) 1. Uw vraag:1. ga naar je adminpanel 2. zweef over instellingen 3. klik op Geolocatie4. submenu Geolocatie per IP-adres moet uitgeschakeld zijn (op nee) alle landen kunnen dan je webshop bereiken.2 Advies:Zoals ik daarnet zag bij je webshop is je navigatie menu (waarmee je naar persoonlijk sieraden, vriendschap armbanjes, ...)een beetje hectisch. je kunt deze beter ordenen in submenu's bijvoorbeeld voorbeeld: Menu: Armbandjes submenu's (vriendschapsarmbandjes, vachten & dierenprent armbandjes, ...) Menu: Workshops submenu's (sieradenparty bij u thuis, workshop sieraden maken, ...) Dit zal u en u klanten een beter overzicht geven in uw webshop. Edited February 16, 2015 by Crezzur (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts