Viggo Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Da jeg kun har en butik, ændrede jeg i oversættelsen i "blok butikker" "Vores butikker" til "Vores butik". Det bevirkede så, at teksten skiftede over til engelsk i Fronten. Hvorfor det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Ændrede du i den danske eller den engelske oversættelse? Mit gæt er, at du ikke har dansk installeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Jeg ændrede den danske oversættelse butikker til butik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Det er lidt svært at hjælpe, når du ikke giver flere oplysninger Har du valgt dansk som standardsprog i shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Nej - standardsproget er engelsk. Dansk og svensk er installeret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Så skal du jo ændre standardsproget til dansk for at få shoppen til at være på dansk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Kan man ændre standardsproget, når Prestashop er installeret med engelsk som standard? I så fald hvordan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Lokalisering - sprog. Elmer hvad det nu hedder på engelsk. Engelsk skal vær der men må godt være deaktiveret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Kan ikke deaktiveres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Hvilket sprog er standard nu. Og hvilke sprog er installeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 (edited) Sæt standardsprog under fanen Lokalisering og menupunktet Lokalisering (Localization). Herefter kan engelsk deaktiveres. Edited February 4, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 5, 2015 Author Share Posted February 5, 2015 Tak - det havde jeg overset. Men det løser desværre ikke mit problem med, at teksten er skiftet til engelsk i fronten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Prøv at slette cache på din computer - du ser sikkert en cachet (gemt) version af siden. CTRL+SHIFT+Delete på PC og slet alle midlertidige internetfiler samt cookies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts