[email protected] Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Någon som kör prestashop men detta system? Skulle behöva tips om något enkelt och bra system för streckkods försäljning. Har kikat på eMagicone StoreManager vilket har inbyggd funktion för pos och streckkoder samt streckkodsläsare dessutom en mängd smarta funktioner för att sköta prestashop istället för det slöa backoffice.Har provat programmet och är mycket nöjd, har dock ej provat med streckkodsläsare, uppskattar tips om detta kanske ni valt ett bättre system för det ändamålet.Borde vara en del som har fysisk butik som använder detta system som komplement, lite väl dyrt att köra dubbla lager annars... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Hej! Jag kör ett POS från http://ek-si.net/ Lätta att installera och använda. Det är webbaserat, snabbt men har inga extra funktioner. För närvarande räcker det för mina behov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 11, 2015 Author Share Posted February 11, 2015 Okej, hur har du genererat EAN13 koder? Borde finnas något enkelt sätt att generera automatiskt för alla produkter och attribut..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supermange Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 De är inlästa manuellt. På de produkter som inte har ean från leverantörerna så genererar jag egna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted February 12, 2015 Author Share Posted February 12, 2015 Okej så du har inte använt en barcode generator module? Håller på att kika på några moduler för detta då jag idagsläget inte har en enda Ean kod vore smidigt om den fixar det automatiskt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts