AnoukAImee Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Hallo,Ik heb een vraag ik ben een beetje aan het experimenteren met PrestaShop en tot nu toe lukt het me aardig, en is mijn webshop bijna af.Alleen zit ik nu met een probleem ik weet niet of ik ergens iets aan of uit gevinkt heb want eerst was dit nog niet.Zodra er op mijn website een bestelling word gedaan word er bij het kopje "Verzending" aangegeven dat "er geen vervoerder beschikbaar is om te verzenden naar dit adres"Zou iemand mij hier AUB mee kunnen helpen? Heb van alles geprobeerd maar zit nu toch wel een beetje met mijn handen in 't haar.Dankjewel.Anouk Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucVerstegen Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 Weet niet of er op dit internationale forum wat over staat maar op het nederlandse prestaforum staat nu een recent topic met een korte uitleg: http://www.prestaforums.nl/viewtopic.php?f=5&t=650Laat maar even weten of je eruit bent gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnoukAImee Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 Ben er nog steeds niet uitgekomen eigenlijk.. voel me heel dom.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnoukAImee Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 GELUKTTTT! IK BEN U DANKBAAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts