Frevab Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 (edited) Ik heb iets vreemd. wil een prijs wijzigen van een artikel wat al langere tijd in de webshop staat maar hij slaat deze niet op. Ook tekst aanpassing worden niet opgeslagen. Als ik het artikel nog een keer opvraag in de back office is er niets gewijzigd, alles is zoals voor de wijziging. Heb dit met een aantal artikelen geprobeerd maar alles blijft bij het oude. Als ik een nieuw artikel toevoeg, slaat hij deze wel op. Bij de betreffende categorie wordt deze wel getoond maar bij de pagina met nieuwe artikel niet on op de landing page waar er een aantal van de nieuwe artikelen getoond worden laat hij dit nieuw toegevoegde artikel ook niet zien. krijg geen foutmeldingen waar kan dit aan liggen? shop draait op 1.4.9.0 met een template van derden. Heb onlangs niets gewijzigd buiten dat de site al 3 maanden geleden naar een cloud server verhuisd is. Bestellingen komen wel gewoon dagelijks binnen via de webshop. Edited January 27, 2015 by Frevab (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 (edited) Je kan de cache eens leegmaken via ftp een andere mogelikheid is om de debug mode aan te zetten en dan een prijs van een oud product wijzigen als het goed is komt er dan wel een melding Edited January 27, 2015 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts