E-MBJ Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Witam ! Wprowadzilem u siebie w sklepie program lojalnosciowy.. I tutaj sie wprowadza zamieszanie. Klienci piszą, jaki maja obecny rabat etc etc. Więc stąd moje pytanie - co moge zrobic, aby w karcie klienta wyswietlalo mu sie, jaki ma rabat, czy moze do jakiej grupy nalezy tak jak widzialem w innych sklepach tej marki typu: ego2.pl oraz e-dym.pl U nich w karcie wyswietla sie jaki maja rabat lub do jakiej grupy naleza. Jezeli jest grzebanie w PHP to prosze najprosciej jak można, poniewaz nigdy tego nie robiłem i w tym co sie tam znajduje jestem zielony.. A musze sie tym w koncu zajac, poniewaz zadna z "firm" nie ma czasu na wprowadzenie stosownych poprawek u mnie w sklepie. Dziekuje z gory za udzielona pomoc i pozdrawiam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 a jaka to wersja prestashop i z czego korzystasz jeżeli mowa o programie lojalnościowym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-MBJ Posted January 26, 2015 Author Share Posted January 26, 2015 Presta 1.5.6.2 - ustawiam wszystko recznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-MBJ Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 No nic dziekuje za pomoc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 No nic dziekuje za pomoc... aby uniknąć problemów z uzyskaniem odpowiedzi zawsze najlepiej jest cytować, wtedy osoba która cytujesz dostaje notifyikacje o tym fakcie :-) wracając do tematu ustawiasz rabat w ustawieniach grupy klienta, tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...