HeidiG Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 (edited) Jeg kan ikke altid helt gennemskue hvordan jeg får nye moduler placeret. Hvis jeg f.eks. har et modul som ikke har nogen placering (jeg har f.eks. måske slettet den fra forsiden i live view) - hvordan får jeg så givet den en placering? Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at lege lidt med mere/ andet indhold på selve forsiden. Lige nu har jeg "blot" en billeddias og så min menu i venstre side. Hvis jeg nu vil have noget mere ind midt på siden, eller måske i højre side - hvor gør jeg så det? (Jeg har slået højre side til under "Index"). Hvis jeg nu fjerner et modul fra venstre side f.eks. under posistioner - hvordan lægger jeg så det modul ind et andet sted? Jeg kan fjerne - men ikke finde ud af at tilføje. Edited January 25, 2015 by HeidiG (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Nu fandt jeg ud af det. Men selve billeddias driller lidt, idet at det ikke virker hvis jeg prøver at flytte på det. Nogen der har erfaring med det? Fungere det "kun" på en bestemt plads? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts