Jakobseen Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Hejsa, Efter at have kørt fragtfri i december er der ingen fragt på ordre fra webshoppen. Der er fortsat fragtfrit fra 499 kr. men selv ved ordre under, bliver der ikke trukket fragt. Jeg har vedhæftet et screenshot. Er der nogen der kan sige mig, hvad der er problemet? Det skal siges at det første vægtinterval er til gavekort, da de altid har gratis forsendelse :-) På forhånd mange tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Du har sat den til i forhold til samlet pris, burde det ikke være i forhold til samlet vægt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Du har sat den til i forhold til samlet pris, burde det ikke være i forhold til samlet vægt? Kort svar NEJ Selv laver jeg det i prisregler for kurv, den kan lave det samme. Kan bare ikke huske om den er i 1.4 Måske kan andre svare på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts