Christian Buch Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Hej Alle, Har netop fået en besked hvor Unoeuro gør opmærksom på, at de opdatere deres PHP fra 5.4 til 5.6. I den forbindelse skriver de følgende: "Det vigtigste er, at du sørger for dit CMS (wordpress, drupal, osv.) samt plugins hertil er opdateret til nyeste version." Ved i om Prestashop version 1.5 er kompatibelt med PHP 5.6 eller om man aktivt bør gøre noget i den forbindelse? På forhånd mange tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Der er ikke mange servere, der kører PHP 5.6, så det kan jo ikke udelukkes, at det giver problemer med PrestaShop 1.5. Denne tråd kunne godt tyde på det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMorten Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jeg har lige måtte sande, at den endelige købsbekræftelses knap ikke fungerer i mit OPC modul på Prestashop 1.5.3. Nogle forslag til, hvordan det løses ? Takker, Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsvr6 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jeg bruger selv Unoeuro og der er ikke umiddelbart sket noget med mit prestashop 1.4. Mit PHPBB3 er derimod defekt efter opdateringen så det har jeg lige flyttet til en anden udbyder. Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMorten Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jeg har lige modtaget følgende svar fra UnoEuro: Hvis du opdaterer alt på dit webhotel bør det virke som før. Her er det så, at jeg er i tvivl om, hvad præcis det er UnoEuro mener, at jeg skal opdatere - jeg afventer deres tilbagemelding .... Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Standard Theme eller købt Theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iMorten Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Købt theme: 'Orange'. Jeg har lige købt og installeret den seneste opgradering af OPC modulet fra Canin, det løste problemet, så den værste panik er overstået. Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts