Brian.abk Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 (edited) Nogen der ved hvordan man får mobilpay på prestashop vers 1.6.0.11 Fandt denne tråd og det modul virker, mere hvis andre manglede denne mulighed.https://www.prestashop.com/forums/topic/310872-universal-betalings-modul-mobilepay/ Edited January 22, 2015 by Brian.abk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brian.abk Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 fandt lige denne trådhttps://www.prestashop.com/forums/topic/139475-modulefree-universal-payment-module/ Har hentet modulet, oploadet det til shoppen. men nu er det væk hvor kan det tænkes det ligger når oploader til moduler ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Hejsa og undskyld jeg blander mig men angående mobilePay fra Danske Bank vil jeg kraftigt tilråde dig at tilmelde dig deres Business aftale. Det er for den lille pakkegratis pr. mdr og et gebyr for betaling på max 5 kr. Kun et godt råd - for Danske Bank er blevet meget opmærksom på at den "private" mobilePay app nu anvendes i stor stil som betaling for erhverv, og opdages detudelukkes du for altid for at anvende deres app. Håber ikke du tager dette ilde op - for som sagt det er kun sagt for at hjælpe. Bjarne www.pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brian.abk Posted January 27, 2015 Author Share Posted January 27, 2015 Hejsa og undskyld jeg blander mig men angående mobilePay fra Danske Bank vil jeg kraftigt tilråde dig at tilmelde dig deres Business aftale. Det er for den lille pakke gratis pr. mdr og et gebyr for betaling på max 5 kr. Kun et godt råd - for Danske Bank er blevet meget opmærksom på at den "private" mobilePay app nu anvendes i stor stil som betaling for erhverv, og opdages det udelukkes du for altid for at anvende deres app. Håber ikke du tager dette ilde op - for som sagt det er kun sagt for at hjælpe. Bjarne www.pifosmykker.dk Hej Bjarne. Det tager jeg bestemt ikke ilde op, jeg havde hørt om at de ville lave en business aftale, men var egentlig ikke klar over den var igang. så det vil jeg naturligvis kikke nærmere på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 De er IKKE klar (kommer om 1 mdr) med web-betaling meennnnn - har du Business aftale kan du alligevel godt bruge den på din shop for så betaler du jo et gebyrog så ser de ikke "surt" på det ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts