cille2612 Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 (edited) Hej jeg har brug for at få sat en html boks under min slider, jeg kan godt gøre det i live mode, men når den er sat, og jeg gememr forsvinder boksen. ? er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig, hvad det lige er jeg gør forkert? mod betailng selvfølgelig. skriv gerne til mig det er prestashop .1.6. computernørd.dk På forhånd tak Løsning: Det viste dig alligevel at være, den var på den forkerte hook og jeg havde flyttet den for langt op. tak for hjælpen Edited January 20, 2015 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Istedet for live-mode, så gå ind i Moduler -> positioner og søg på "Slider" eller "Dias". Når du finder den Hook som din slider er på, så burde din html-boks også være samme sted. Alt du så skal gøre er at trække html-boksen over slideren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Ja men det har jeg også prøvet, men der hvor sluserne er står html boksen ikke, den står heller ikke under, nye produkte mv. Det eneste den giver mig lov til er at flytte den op over logoerne eller over slide Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Lyder som om at den er hæftet på den forkerte Hook, prøv at trykke F3 på positioner siden og søg på html-boksen. Hvis den er på en anden hook, så tryk på rediger og vælg sliders hook istedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 det synes jeg også, jeg har prøvet - for det var nemlig også min tanke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts