fenner Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 (edited) Hej alle Jeg har udfordring med at tilføje ny email template til f.eks. brug af ny ordre status. Jeg har kopieret både *.txt og *.html fra root/mails/en og omdøbt filerne til noget nyt men de vil ikke dukke op under ordrestatus eller email translation. Jeg har også gjort det samme i mit tema i folderen themes uden held. Jeg bruger dansk sprog men har ikke en dansk sprog mappe under emails, kun engelsk. Håber i kan hjælpe Mvh Michael Edited January 20, 2015 by fenner (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Jeg antager du kører PrestaShop 1.6, når du nu ikke har angivet det. Hvis du kører med dansk sprog skal du også have mails/da. Har du hentet de danske oversættelser? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenner Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Har endelig fundet den rigtige mappe. Under ens template/mails der skal man indsætte sin nye email template både i "en" mappen og i "da" mappen før det fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts