KimTheMan Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 (edited) Hej, Jeg har et responsive themes, og har fundet ud af at når jeg til går siden på en mobil. Så er kategorien i bunden af siden. Og der er i forvejen en kategori i footeren også. Så det giver jo ingen mening. Og nok også det bedste at folk kan tilgå ens kategori i toppen af siden også. Så er der nogen der ved, hvilken mappe/ fil jeg skal have fat i. For at få flytte denne kategori længere op på siden når den tilgås på mobile enheder? Mvh. Kim Edited April 28, 2015 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted March 6, 2015 Author Share Posted March 6, 2015 Hej, Nu har jeg taget nogle billeder, så i måske nemmere forstår hvad jeg mener, jeg har brug for hjælp til. På min hjemmeside der har theme responsive. Der skal varekategorier flyttes fra bund til top (da der i forvejen er en varekategori i footeren). Og ved ikke helt, hvilken fil jeg skal have fat, i for at ordne dette. Og hertil skal varekategoer flyttes til: Håber nogle har et svar/ løsning. Mvh. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Ved ikke hvad der skete med min sidste post, så måske dobbelt svar. Men det er en opgave for dem du har købt themet af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Hej, Jeg fik fat i dem der har lavet temaet. Og de opdaterede footer.tpl og header.tpl og så virker det. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts