mblom Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Hallo, Ik heb prestashop versie1.6.0.9 met thema PRS010023. Alles ging goed tot ik opeens overal een "f"zie staan. Het zit nu overal. Weet iemand wat dit is en beter nog hoe ik dit er weer uitkrijg? Zie afbeelingen als voorbeeld: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Heb je een link naar je shop ? het is zo moeilijk te zeggen waar het in kan zitten kan in een tpl van je template zijn , of in een bepaald php bestand heb je ze ook als je even overschakeld naar de default theme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legholen.com Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Ik heb exact hetzelfde probleem. De Fjes komen overal voor te staan met elke keer verschillende nummers er achter. Is dit iets wat fout is gegaan in de HTML? of in de modules? De link van de site kan ik niet sturen want hij staat op dit moment nog in aanbouw dus niet online. Wel heb ik een foto toegevoegd van hoe het er uit ziet. Ik hoor graag als jullie iets meer weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Probeer de default theme ,, heb je dan ook de fjes ? indien niet dan zit dit hoogstwaarschijnlijk in de tpl bestanden van het gebruikte theme je kan eventueel met FF of Chrome op een ff gaan staan en element inspecteren kiezen vaak zie je dan in welk bestand het voorkomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts