DeSportWebshop Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Hallo allemaal, Ik ben volledig nieuw met Prestashop en ben via tutorials aan de gang gegaan om het programma een beetje te leren kennen. Nu heb ik in mijn live editor helaas een blok verwijderd die ik graag wel zou willen gebruiken, andere blokken die ik verwijderd heb zijn inmiddels wel terug maar diegene waar het omgaat niet. Ik werk gewoon in de default-bootstrap theme. Is er een mogelijk om dit thema volledig te resetten zodat ik met een schone lei kan gaan beginnen aan mijn eigen webshop? Groet, Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
unlimitedgrain Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Een block plaatsen doe je bij Positions. Als je op die pagina zit en Help opent heb je enige uitleg. Als het om een module gaat (features products bijvoorbeeld), stel je dit in bij Modules -> Configure. (sorry, ik heb alles engelstalig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts