Rasmus1970 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Hej på 1.6.0.9 får jeg denne besked når jeg ændrer i salgs og leveringsbetingelser. hvad går der galt ? Mvh Rasmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Prøv at tjekke, at SEO venlig URL er udfyldt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Jeg får samme fejl, feltet er udfyldt. Dog med et "ø" i, når jeg forsøger at ændre det og gemme får jeg denne Error: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) Du må ikke bruge æ ø å med mindre du tillader accent URL i SEO & URLs. Og det er ikke en god ide at brugervenlige URLs er med specialtegn, så prøv uden. Edited June 18, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Ja og det var det jeg forsøgte at ændre i CMS siden. Det lykkedes mig så dog til sidst at ændre det på serveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts