stijnmenkehorst Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Dag allemaal, Sinds de upgrade naar PS 1.6.11 heb ik problemen met alle modules. In het overzicht worden module titels niet meer weergegeven en ook teksten in de modules kan ik niet meer lezen. (er staat niets meer) Verder heb ik dat bestellingen binnen komen (betalingen) maar dat ik geen bestellingen in de back-end binnenkrijg. Heel vreemd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hallo Stijn, Een deel van je probleem wordt in het Engelstalige forum aangekaart. Het betreft 3 party modules die niet met de orginele prestashop bestanden meekomen. http://www.prestashop.com/forums/topic/394014-problems-after-updating-to-16011/ Ik hoop dat iemand anders een oplossing heeft voor je problemen omtrent de bestellingen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Zet de debug mode eens aan en kijk of je foutmeldingen te zien krijg helaas is het zo zoals Erik hierboven al aangeeft met een auto upgrade kunnen modules van derden heel vaak de shop laten crashen wat je vaak in zon geval kan doen is alle modules van derden verwijderen (via de BO) daarna via ftp verwijderen en dan deze modules weer vanuit je backup die je gemaakt hebt weer middels ftp uploaden en weer via je bo installeren wel eraan denken dat niet alle modules geschikt zijn voor 1.6 ++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
stijnmenkehorst Posted January 18, 2015 Author Share Posted January 18, 2015 Erik bedankt. Fix gedaan van Github en dat werkt weer. Bestellingen was een memory fout. Hoster heeft dit gefixt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts