Peter.skotte Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Hej Forum Jeg har et lidt besynderligt problem med en standard PS 1.6 default bootstrap. På enkelte windows 8 installationer renderes forsiden helt hvid, kun med logo og en 2 farvet horisontal bar. Siden skulle se således ud: Jeg har svært ved at debugge da jeg ikke kan fremprovokere fejlen på nogen af de win8 computere jeg har adgang til? Jeg har screenshot fra en kunde. Jeg har haft debugging slået til og fået følgende: Warning: tempnam(): open_basedir restriction in effect. File(/home/www/rabatolie.dkcache) is not within the allowed path(s): (/home/www/rabatolie.dk/:/tmp/domains/034/rabatolie.dk/:/usr/share/php_binaries/include/) in /home/www/rabatolie.dk/classes/PrestaShopAutoload.php on line 151 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/rabatolie.dk/classes/PrestaShopAutoload.php:151) in /home/www/rabatolie.dk/classes/controller/FrontController.php on line 793 Som google og forum ikke har givet meget info om? Så jeg håber der sidder nogle eksperter her på forum der kan hjælpe? Pft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Det ser ud som om, der mangler en skråstreg i "/home/www/rabatolie.dkcache". Prøv at tjekke under "SEO og URL'er" om Base URI er "/". /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter.skotte Posted January 10, 2015 Author Share Posted January 10, 2015 Hej Kjeld Den ser ud til at være korrekt sat op? /peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Måske, du har et modul, der fejler. Prøv at deaktivere diverse tilkøbte moduler. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts