stickers4u.se Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 jag gjorde en ny webshop för att testa nya 1.6.0.9 (vilket är helt nytt för mig) me så skulle jag installera payson senaste version.. men när jag hämtar modulen och skall installera så händer det inget utan det står att den finns inne redan, men den finns inte. vad är det för fel ?? förmodligen är det väl fler det har hänt för ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Hej. Titta lite längre upp på sidan under "moduler" är du kan sortera efter: Tryck i "installerade & avinstallerade" så bör modulen komma upp i listan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stickers4u.se Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Hej. Titta lite längre upp på sidan under "moduler" är du kan sortera efter: Tryck i "installerade & avinstallerade" så bör modulen komma upp i listan? har kikat på de med på allt.. finns inget Link to comment Share on other sites More sharing options...
stickers4u.se Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Löste det nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasLanden Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 En presta newbie här med. jag kör cloud version 1.6.0 är det möjligt att arbeta med payson med denna version? Och om det går, måste man köpa modulen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts