Sonjaw Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Goedemorgen, Wie kan mij helpen met een paar aanpassingen aan mijn webshop? Er moeten een paar instellingen veranderd worden waar ik zelf niet helemaal uitkom. oa. verzendmodule en ideal Mvg Sonja Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Welke instellingen wil je weten ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonjaw Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 Nu staat mijn categorie bv in de footer die wil ik daar weg hebben. En als ik nu op producten klik gooit hij hem open over het hele beeldscherm breed en wil dat hij in een lange strook naar beneden openklapt zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Categorie: Ga naar modules zoek naar de module Categorieën blok klik op het driehoekje achter deze module en kies configureer nu krijg je een blad en geheel onderaan zie je : Aantal kolommen in voettekst 1 zet deze op 0 En als ik nu op producten klik gooit hij hem open over het hele beeldscherm breed en wil dat hij in een lange strook naar beneden openklapt zeg maar. Bedoel je in het topmenu of iets anders ? heb je even een screenshot met wat je bedoeld ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonjaw Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 Nummer 1 is van de footer benden daar moet de catagorie weg. Nummer 2 is van het top menu en dat wil ik dat het als een lijst openklapt en niet zo over heel de pagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Nummer 1 : had ik aangegeven hoe je deze daar weg krijgt begreep alleen de nummer 2 even niet heb je gewoon de standaard template ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts