HenrikJeppesen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hej alle sammen Jeg vil gerne ændre teksten til kunden når de bestiller et produkt på hjemmesiden. Den skriver Awaiting bank wire payment i mail teksten. Hvor ændre man det henne?Der er flere af de punkter jeg gerne vil ændre nemlig pft Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 kører du dansk eller engelsk backoffice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Det ændrer du under statusser i bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikJeppesen Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Det ændrer du under statusser i bo YES præcis! tak for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 hehe pertho der var du hurtigere Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 (edited) Du kan også kigge på det modul, jeg har uploadet her i forummet. /Kjeld Edited January 7, 2015 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts