mostlyharmless Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) HejsaSidder med et problem, jeg er ved at opbygge en webshop og skulle gerne have mulighed for at eksportere ordre ud så der er mulighed for at arbejde med dem i regnskabet.Men selvom der er en funktion der skulle kunne gøre det i prestashop får jeg en fejl når jeg forsøger at bruge den (http 500). Er lidt på bar bund med hvad det skyldes og jeg forsøgte at se på en mulig løsning på den engelske del af dette fora og den løsning gjorde bare at hele min backend gik i sort.Håber nogen har en ide til hvad der kan være galt.Mvh Bo Edited January 6, 2015 by mostlyharmless (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hvilket regnskab system bruger du? Der findes flere moduler der kan eksportere. At der findes et modul i PS er ikke ensbetydende med at det virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Det virker på min lokale version bare på den webserver jeg har lagt det op på. lidt der mit problem er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 hmmm har siddet her lidt med både redigeringer af filer samt en masse andet og kom til at tænke på om det kan være .htacces der gør knuder?Skal være ærlig og sige jeg aner intet om indstillingerne i den fil Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Hvilket regnskab system bruger du? Der findes flere moduler der kan eksportere. At der findes et modul i PS er ikke ensbetydende med at det virker. Har ikke lagt mig fast på noget, og problematikken er mest har ikke det store budget til at kunne smide penge i et modul, det var faktisk lidt derfor jeg valgte prestashop da den havde den integrerede mulighed for at kunne exportere ordre. Det underlige er, alle andre exporter (kunder, varer osv) virker fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Det er med stor sandsynlighed din webhost, du skal have fat i, når det virker lokalt og ikke i din rigtige shop. Det tyder på serverindstillinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Du har nok ret. Nå jamen må hellere se om jeg kan se en forskel på opsætningen på one.com og min lokale maskine så.Takker for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 P.S. one.com og PrestaShop = no go. Søg i forum :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts