SaLiC Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Hej, Jeg har en prestashop 1.5, som pludselig ikke giver mulighed for at vælge andet forsendelse end afhentning. Jeg er kommer frem til at det er pga. min forsendelse udregnes efter område/zone og det virker åbenbart ikke længere. Når en kunde opretter sig skal det være obligatorisk at vælge et område (aarhus, Jylland, Sjælland, Fyn, yderområder) Sådan har det været, men nu kan jeg simpelthen ikke gennemskue hvad der er gået galt. Den mulighed for man i hvert fald ikke længere. Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt? Og hvor jeg evt. kan opsætte hvad man skal udfylde for at oprette en kunde/adresse? På forhånd tak Sara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Hvad har du lavet af ændringer, inden det holdt op med at virke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted January 5, 2015 Author Share Posted January 5, 2015 Jeg synes ikke jeg har ændret noget, andet end måske opdatere nogle forskellige moduler. Og jeg er ikke helt klar over hvor længe det ikke har virket, men er i hvert fald sikker på nu at det er fordi der ikke knyttes en zone på adresser / kunder længere. Er det standard? Jeg tænker om jeg evt. har opdateret et modul som har med adresser at gøre? Men kan ikke huske hvordan man slår det med zoner til igen.. (hvis det er det der er sket...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Opdatering af et modul kan næppe gøre det der. Du må kontrollere dine zoner. Hvorfor bruger du områder? Er det ikke ligegyldigt i Danmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Jeg har tjekket dem igennem, problemet er ved kunde registrering. Det er nødvendigt med zoner da der er forskel på hvor langt vi skal kører. Det drejer sig om møbler så ikke noget der bare kan komme med post dk, GLS eller lignende.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts