dark4real Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 (edited) er det muligt og lave et link i toppen på siden til "min konto", ved siden af "kontak os". Og kalde det "Log In" men det linker til min konto. Nogen der har en løsning på det? og kan det gøres i backoffice?PS Version 1.6SS vedhæftetthx Edited January 6, 2015 by dark4real (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Det kan ikke gøres via back office. Der skal rettes i den .tpl-fil der hører til modulet hvor "kontakt os" sidder nu. Dvs. du skal have adgang til shoppens filer via FTP og vide, hvordan man retter i html kode. Uden et link til shoppen er det ret svært at sige noget konkret, da det er langt nemmere, når man kan se kildekoden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark4real Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 okay bare i orden tak for svar jeg tror jeg har fået styr på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Ja ja. Endnu en der klarer problemer selv og ikke skriver løsningen. Her på forum plejer vi at skrive løsningen til gavn for andre der har samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark4real Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 (edited) jaja okay men mit problem er heller ikke løst. Jeg har bare en der har sagt han gerne vil løse det for mig, og så ville jeg ikke spilde folks tid her. derfor jeg ikke har skrevet nogen løsning, da jeg ikke har den...VH Edited January 7, 2015 by dark4real (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark4real Posted January 7, 2015 Author Share Posted January 7, 2015 (edited) Men jeg har fundet ud af mit problem ligger i at det er et custom tema, lavet af en jeg kender. Derfor kan jeg ikke bare bruge den løsning med HTMLbox, som der ligger en guide med her, til dem som har samme problem med standart temahttp://mypresta.eu/en/art/basic-tutorials/header-links-prestashop.html Edited January 7, 2015 by dark4real (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts