SanneBjerregaard Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Hej. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at forstå, hvorfor paypal ikke vil virke på min side? Jeg får denne fejl: Please try to contact the merchant: <b>PayPal response:</b> TIMESTAMP -> 2015-01-03T20:19:07Z L_ERRORCODE0 -> 10002 L_SHORTMESSAGE0 -> Security error L_LONGMESSAGE0 -> Security header is not valid L_SEVERITYCODE0 -> Error På forhånd tak for hjælpen! Mvh. Sanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Nej, ikke ud fra de sparsomme oplysninger du giver. F.eks. mangler vi link til shop og shopversion. Læs retningslinier for forum på forsiden også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanneBjerregaard Posted January 4, 2015 Author Share Posted January 4, 2015 Tusind tak for svar, Prestafan1234! Min shopversion er: 1.6.0.9 Link: www.iminspired.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Prøv at tjekke dine oplysninger igennem igen - du bruger måske Express Checkout? Se også denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/252774-on-express-checkout-is-10002-error-normal-paypal-payment-working-ok/ Kan være, det stadig ikke er muligt at bruge denne indstilling. Det er blot et gæt, jeg bruger ikke PayPal i min egen shop og laver ikke shops for nogen i 1.6 der bruger PayPal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts