Torben Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 (edited) Godt nytår. Jeg er ved at opdaterere til nye portopriser for 2015. Pludelig kan jeg ikke komme ind på en af Forsendelsesfirmaerne. Jeg får beskeden: Intervallet overlapper. Jeg kan ikke rette i dette Forsendelsesfirma. Hvad gør jeg? Vh Torben Edited January 4, 2015 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Har du rettet i intervallerne? Det er jo kun priserne du skal rette. Hvis du ikke kan komme ind på et forsendelser så har det problem måske været der hele tiden? Sidste udvej er måske at kikke i databasen og forsøge at rette op på intervaller ad den vej. Husk at tage backup af den/de tabeller inden du gør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted January 4, 2015 Author Share Posted January 4, 2015 Mange tak for hjælpen pertho! Det hjalp at rette i databasen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts