Crea-Center Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 (edited) Hejsa Jeg sidder og leger med at få lavet en prestashop..... Har aldrig prøvet det før, men har da fundet ud af en del nu ved at kigge mig omkring. Jeg har bare lidt problemer med momsen. Det fungerer fint med moms på varerne og i kurven - har søgt og fundet lidt hjælp til det herinde - men mærkeligt nok er der ikke moms på billedet i venstre side, der viser nyheder...... Link til siden: http://crea-center.com/index.php?id_category=13&controller=category Nu har jeg brugt rigtig lang tid på at få momsen rigtig ellers, så jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe med dette problem.... Ved ikke lige, hvad version det er, men den er downloaded for højst en uge siden til unoeuro, hvis det hjælper noget. Og der står på forsiden, at min prestashop er up to date. På forhånd 1000 tak. Lisbeth Edited January 2, 2015 by Crea-Center (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crea-Center Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 (edited) Jeg fik det løst alligevel selv. Kan jo ikke lade være med at sidde og rode, når jeg først er i gang :-) Jeg ved ikke helt, hvad der skulle gøres, men i hvert fald ændrede det sig samtidig med, at jeg rensede min butik for alle de varer, kategorier og kunder, der lå i den nyinstallerede butik. Lisbeth Edited January 2, 2015 by Crea-Center (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts