Rasmus1970 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 (edited) Er der nogen der kender et godt modul til gavekort - helst gratis til 1.6.0.9 Edited December 21, 2014 by Rasmus1970 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Hvad mener du med modul til gavekort? Er det til at udstede og sende et gavekort fra shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted December 20, 2014 Author Share Posted December 20, 2014 Ja, det er til at udstede et gavekort i shoppen, således at man kan bruge det med en kode som betaling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 Det er indbygget i Prestashop. Kig under regler for kurv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 (edited) Jeg går ud fra at en kunde skal kunne købe et gavekort? Jeg tror ikke at du kan finde et gratis modul som kan det der. Jeg har selv et gavekort modul fra prestashop addons: http://addons.prestashop.com/en/pricing-promotion-prestashop-modules/8780-giftcard.html Det fungerer rigtigt godt og er pengene værd. Edited December 20, 2014 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts