SaLiC Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 (edited) Hej,Jeg har en prestashop 1.5 hvor mit favicon ikke vises korrekt i front office. I BO ser det rigtigt ud.Det er et tdc favicon som vises i FO. Det så rigtigt ud tidligere.Hvad kan der være galt? Edited February 16, 2015 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Link til shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted December 16, 2014 Author Share Posted December 16, 2014 (edited) http://jkoffice.dk Edited December 16, 2014 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 (edited) Det må være et cache problem på din computer. Det virker fint hos mig Det må være et cache problem på din computer. Det virker fint hos mig Edited December 16, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted December 16, 2014 Author Share Posted December 16, 2014 (edited) Mystisk, tjekkede på flere computer, men har godt nok også forsøgt at slette cache på shoppen via FTP, det er måske det der alligevel har hjulpet..Anyways tak for din tid Hov der er stadig fejl på nogle sider i hvert fald... Edited December 17, 2014 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Jeg har faktisk stadig dette problem, og min kollega som sidder på samme IP har det også. Er der ikke nogen der har en ide til hvad der er galt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Prøv en anden browser. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted February 16, 2015 Author Share Posted February 16, 2015 (edited) Det er tilsyneladende kun i Chrome, i IE og Firefox ser det fint ud. Jeg fandt denne tråde med 2 råd jeg fulgte: https://www.prestashop.com/forums/topic/210983-solved-chrome-no-load-my-favicon/ Ændret href til: href="img/favicon.ico?{$img_update_time}" /> samt do you try to upload favicon.ico into your ftp server (main directory) manually? Nu virker det Edited February 16, 2015 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts